Nije me bilo ovih dana na blogu, ali me je u većoj dozi bilo u životu. Mislim da je za taj osjećaj najviše zaslužna volja, koja me je vratila na učenje i rad…Nekad manično čistim, nekad mi ne smeta ništa…Jučer sam ponovo počela učiti. I bilo mi je drago jer je nadelja. Uvijek svi govore, naravno i ja, počinjem učiti od ponedeljka, prestajem pušiti od ponedeljka, počinjem mršaviti od ponedeljka. I zato, jer nisam to rekla i samo uzela knjigu/svesku, bilo mi je drago. Nisam smišljala izgovor. Samoj sebi. A sebi je najteže lagati.

Također, bila sam u “ljubomornom” stanju, opet. To mene uhvati u pms-u. Sumnja, dvojba, ispitivanje svega…Mrzim to svoje stanje. Umori me, a znam da će sutra, prekosutra sve biti po starom…I jeste. 😀

Danas sam provela dan, uglavnom sa mamom. Fino!

Boli me zub…Ustvari, natekao je, ali me ne boli baš toliko…

“U školi mi je bilo lijepo. Učiteljica se ljutila na D. i M. jer puno pričaju. Posudila sam gumicu L. Mislim da sam se zaljubila u njega.”:P

6 komentara

Komentariši