033031

Da li se meni čini ili blogovi nisu više tako popularni? Ili je do mene:)? Ponekad dodjem ovdje, pročitam par redovnih (—> evo ih sa strane!) i to je to…

U suštini i prije je tako bilo, poneki novi bi se kliknuo (uglavnom sa komentara nekog od "mojih") …ali…valjda ima nešto u onoj "ostarilo se"… Šteta što se one naslovne stranice ne mogu peronalizirati…pa da je napravim po svom ćejfu…Ostavljali bi ljudi komentare, našli bi se opet svi…koji se trebaju naći…ali eto…valjda je i to "čar" izbora.

Sada smo svi na fejsbuku, odavno na msn-u skupili svoje prijatelje, ili tu riječ olako koristimo? Opet, svako ima svoje mjesto. Na svom msn-u imam ukupno (ček da vidim) 70 ljudi:s…Kako su podjeljeni po grupama (Family, Prijatelji, Posao, Misc:P…) tek sada shvatih koliko ih je…Uglavnom, čak kada bi svi sada bili online ne znam koga bih kliknula…Ali dobro…Vjerovatno se po ljudima na našim msn-ovima može vidjeti ko smo i šta smo? Ili po logovima?

Trenutno je u Misc jedna osoba sa kojom se nisam čula skoro godinu i pol…Neko ko je za mene učinio mnogo, u trenucima kad mi je trebalo strano uho da me sluša. Ne javljam joj se. Ne znam šta da joj kažem. I činim grešku. Pa onda tu je neki koji je bio tako…simpatičan jedno vrijeme. Ignorišemo se:) – više on mene:) da se ne lažemo…opet…šta bih mu rekla i da me klikne? "pišem blog, pusti me":P

Znam da bih voljela jednu osobu imati na msn-u ili gtalk-u … ali ga nema. Valjda bih zato da je tu…

B

Komentariši