101. post?

Jučer sam napisala svoj 100-ti text. Na HR Blogu tek 89…Istina, nije da onaj tamo blog čemu služi u posljednje vrijeme, ali ga držim čisto iz sentimentalnih pobuda:P Malo sam smanjila čitanje razno-raznih blogova, no na HR Blogu ima nekih koje jednostavno moram provjeriti…kao uostalom i ovdje na BA Blogu.

Moj 101 post je napisan samo da podjelim ovu veliku vijest sa elekronskim impulsima koji kolaju raznim tranzistorima, žicicama, kondenzatorima….i sa ljudima koji me kliknu kad me vide na listi osvježenih blogova:)

Ovim putem, simbolično pozdravljam Just me i Orcu🙂

7 komentara

  1. to Orca: Naravno, ima i jabuka malo niže!:)
    to admin-x: Baš:) Vrijeme leti, stari se:):P Blogger super fercera!
    to sarajevski: 🙂 Hvala tebi što si mi prvi obavjestio za Blogger.ba:) Pa sam postala jedna od prvih usera:)
    to just me: :))))))
    to green: Hvala:)

    Hvala svima ukupno na čestitkama i podršci:))))

Komentariši